قلب زیبای من

عزیز دلم

1392/10/16 13:44
نویسنده : مادر
121 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دل مادر

الهی قربونت برم.میدونی چند وقته که می خواستم این وبلاگو برات درست کنم؟ ولی نمی شد.نیاز به یه روز خیلی خوب واسه این کار داشتم. روزیکه از لحاظ روحی کاملا آماده باشم. میدونی چی شد؟ امروز یه برف خیلی قشنگ داره می باره. منم یه دفعه به یاد جسم و روح پاک تو افتادم. نشستم دم پنجره و کلی باهات حرف زدم. چیزایی که تو دلم بود و آرزوهای قشنگی که برات کردم، همه رو برات گفتم. ایشالله همه آرزوهای خوبی که برات دارم به حقیقت بپیونده و تو همیشه شاد و سرحال باشی. میدونی الان چند وقتته؟ طبق آخرین سونوگرافی 14 هفته و 3 روز. هنوز نمیدونم دختری یا پسر ولی نه برای من و نه برا بابایی هیچ فرقی نداره که چی باشی.فقط دلمون میخواد سالم باشی و عاقبت به خیر، چه این دنیا چه اون دنیا. چند ماه قبل یه جفت نی نی دوقلو رو از دست دادم.بعضی ها بهم میگفتند ناراحت نباش چون اون دنیا اون بچه ها دم در بهشت منتظرت هستن. اما خدا چند ماه بعد بهشتو تو همین دنیا بهم داد. با اومدن تو همه چی یادم رفت و واقعا احساس کردم خدا بهشت واقعی رو بهم داد. عزیز دلم: خوش اومدی به زندگیمون...

راستی هنوز به هیچ کس نگفتم این وبلاگو برات درست کردم چون فعلا دلم میخواد فقط خودم باهات حرف بزنم و درد دل کنم.بابات هم الان خیلی سرش شلوغه. یه کم که سرش خلوت شد اولین نفریه که بهش میگم تا اونم یه کم باهات حرف بزنه. البته اون مثل من زیاد اهل نوشتن نیست چون سرش خیلی شلوغه ولی مطمئنم برای تو هم وقت میذاره. نمیدونی چه بابای خوبی داری. ایشالله زودتر به دنیا میای و خودت میبینی که چه آدم خوبیه.

بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنت هستیم تا زندگیمونو پر از شادی کنی. همه منتظرتن.از مامان جون و دوتا باباجونها گرفته تا عمه و خاله و ... 

هنوز داره برف میاد. دلم میخواد بازم باهات حرف بزنم اما باید برم نماز بخونم و دعا کنم. هم برای خوشبختی خودمون و هم برای دیگران. تو هم دعا کن کوچولوی پاک من...


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)