قلب زیبای من

15 هفتگی

1392/10/24 11:11
نویسنده : مادر
107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز من. الهی قربونت برم. امروز دقیقا 14 هفتگی تموم شد و وارد 15 هفتگی شدم. آمار دفعه قبل از سونوگرافی بود ولی دکتر گفت آمار درست اینه یعنی هر سه شنبه یه هفته تموم میشه. هر روز روزی چند بار دستمو روی شکمم میذارم تا حرکتتو احساس کنم ولی انگار خبری نیست. البته دکتر میگه تو چهار ماهگی میتونم تو رو حس کنم ولی من تو این کار زیادی عجولم.

میدونستی قدمت خیلی برام خوب بود؟ اگه تو نبودی من هنوز تو مدرسه سرپرست بخش بودم و باید چند برابر کار می کردم ولی با اومدن تو، استاد کار شدم یعنی سه روز تو هفته میرم سر کار و برای سلامتی تو خیلی خوبه چون زیاد خسته نمیشم. تازه بعد از به دنیا اومدنت و تموم شدن مرخصی هم وقت بیشتری باهات دارم.

عزیز دلم، هر روز انتظارتو میکشم و تو ذهنم صورت قشنگتو تصور میکنم که داری برام میخندی.خیلی دوست دارم.بوس...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)